31 de març del 2016

VISUAL THINKING LES ABELLES

En la última entrada vaig compartir la meva inquietud pel Visual thinking. Aprofitant que hem iniciat la unitat de les abelles amb els meus alumnes, vaig pensar en introduir aquesta eina a l'aula.

En primer lloc vam estar parlant sobre les coses que sabien sobre les abelles, i vaig anar anotant cada una de les idees que tenien.

Al dia següent vam anar agrupant les idees, encerclant, en les frases que ells havien dit, les paraules o idees que s'anaven repetint, amb el mateix color (mel, picar, anatomia,...) i a la pissarra, amb la seva ajuda, vaig anant dibuixant, creant i enllaçant idees. 

Aquest és el resultat:






Al dia següent vaig repetir el procediment a partir del que volen saber sobre les abelles.


La resposta dels alumnes ha estat molt positiva, el mural està exposat a la pissarra i entre ells van parlant i explicant-se les idees exposades. 

Seguirem endinsant-nos en el visual thinking, i continuaré compartint els resultats amb vosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...