30 d’agost del 2013

A vosaltres, petits...

En pocs dies comença un curs nou, per mi ja el desè com a tutora, mare meva com passa el temps! Us he  de confessar que m'encanten els inicis de curs. És l'inici d'una nova etapa, d'un nou camí, d'una nova història, en la vostra vida dels menuts i en la meva. 

I com tota història tindrem dies de tot, tindrem moments bons i no tan bons, però el més important no és el que ens anem trobant, sinó com ens enfrontem a totes les experiències que ens depara aquest camí que caminarem plegats, de la mà. A poc a poc la meva mà s'anirà retirant i vosaltres sols podreu passar aquest pont que tan es belluga, o la pedreta que empipa una vegada i una altra al mig del camí. Heu de saber que la meva ma sempre hi serà, només la teniu que demanar, això sí, perquè una de les coses a la vida que haureu d'aprendre és a demanar ajuda sempre que la necessiteu, no us ha de fer recança, ni us ha d'avergonyir, tots necessitem ajuda cada dia i jo estaré per això.

Aprendrem a jugar plegats, a ser un grup, descobrirem un munt de coses plegats, i espero que l'alegria i les sensacions positives de l'inici de curs ens acompanyin al llarg de tot el curs.


Així que, nois, us espero a la nostra classe i espero estar a l'alçada de les vostres necessitats, i equivocar-me el menys possible, i si tot i l'esforç m'equivoco, espero aprendre la lliçó i rectificar. 

I als pares... espero que formem un gran equip i que entre l'escola i vosaltres puguem animar a cada un dels nens i nenes en els seus progressos i ajudar-los en les dificultats.


Ens veiem aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...