15 de setembre del 2013

CONTE LA TORTUGUETA

Aquests primers dies de classe, ja he començat a introduir el projecte d'educació emocional que us comentava. El segon dia de classe vaig explicar, als nens,  el conte de "LA TORTUGUETA" i vaig presentar el racó de la tranquilitat.

He elaborat el conte amb imatges i pictogrames, per poder presentar-lo amb la pissarra digital, imprimir-lo i incloure'l a la biblioteca d'aula.

Podeu accedir al conte i descarregar-vos les imatges en el meu àlbum picasa: https://plus.google.com/u/0/photos/100431616789170133683/albums/5923746772592941361


Espero que us agradi i us sigui molt útil.








5 comentaris:

  1. Me gusta el cuento. Gracias por compartirlo. Un saludo.

    ResponElimina
  2. Felicitats, m'encanta aquest recurs i el trobo molt útil per aplicar a l'aula amb els alumnes amb més dificultats per controlar les seves emocions i sentiments. M'encanta l'adaptació que n'has fet. Et felicito i, amb el teu permís, la dóno a conèixer al meu bloc.
    Moltíssimes gràcies per compartir!!!
    Yolanda Roset
    http://blocs.xtec.cat/recursosee

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies a les dues! Me'n alegro que el pogueu fer servir a l'aula.
      Montse

      Elimina
  3. Hola Montse!! Soy Cati dl blog "los peques de mi cole" Me he pasado por tu blog a darte la bienvenida al proyecto de blogs colaboradores "Un proyecto entre todos" al que pertenezco dsd hace tiempo pero tuve q dejar a un lado por ser jurado d un premio de blogs. Ahora ya he vuelto y me hago seguidora d tu blog y te uno a mi lista d blogs colaboradores por si en algún momento pides ayuda. Un besete y nos leemos

    ResponElimina
  4. Hola!
    T'escric per agraïr-te les imatges del conte la tortugueta.
    És genial ,vaig a començar a treballar les emocions a la meua classe i he decidit començar per aquest conte.Moltísimes gràcies.Una forta abraçada.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...