26 d’octubre del 2020

DESENVOLUPAMENT DEL PENSAMENT MATEMÀTIC A INFANTIL


Des de fa temps que volia reciclar-me en el desenvolupament del pensament matemàtic a infantil. Durant el confinament vaig trobar el moment de poder fer-ho i va ser així com vaig descobrir al Juan Antonio Fernández Bravo. Des del primer minut que el vaig escoltar em vaig adonar que començava una nova etapa de "consciència matemàtica". I així va ser com em vaig reenganxar a les mates. Si no el coneixeu, us el recomano! Us deixo un tastet pels que no el coneixeu: 



 En aquest calaixet, a partir d'ara, compartiré tot allò que vaig provant a classe i tot el material que aniré creant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...