22 de juny del 2013

Vet aquí un gat i vet aquí un gos...

Tot just ahir vam acabar el curs, la meva estimada classe, ja s'ha fet gran, ja estan preparats per anar a P5. Ha estat un curs molt especial, ple de reptes, tan personals com professionals, i el millor de tot és que em sento molt orgullosa per haver pogut superar cada un dels reptes que he anat tenint, no hi ha res millor com acabar un curs amb el cor ben tranquil.

Ha estat un curs d'inflexió en la meva vida professional, doncs m'he obert totalment al mon de les emocions, a l'educació emocional per davant de tot, i més per intuïció que no pas per formació, he anat entrant en aquest calaixet tant important que tenim a dins nostre, i que moltes vegades oblidem, o si més no no gestionem correctament.

Molts dels meus petits alumnes d'aquest curs m'han ensenyat molt d'educació emocional, de fet amb un d'ells, he hagut de fer un treball específic en aquesta àrea i hem aprés tant un de l'altre!

L'altre dia els hi preguntava què havien aprés a P4 i la resposta no em va poder fer més feliç: a estimar-nos, a respectar-nos, a no pegar als companys, a solucionar els problemes parlant, a esforçar-me, a estimar-te (em deien a mi). És el primer que els hi va sortir, evidentment després em deien que havien aprés els números, lletres,... 

Gràcies nois, per treure'm un somriure els dies que ho necessitava, per les vostres abraçades i petons sorpresa, per ajudar-me a créixer com a mestra. I mil gràcies a les famílies, per confiar en mi, per les vostres paraules d'agraiment i per la vostra paciència. Gràcies de tot cor.

I gràcies a les dues persones més importants de la meva vida, els meus fills, per ensenyar-me tant! La meva princesa i el meu cavaller, que cada dia creixen una micona més, per fora i per dins. Gràcies per ser com sou!

I així doncs... vet aquí un gat i vet aquí un gos, que aquest curs.. ja s'ha fos!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...